2013 m. sausio 22 d., antradienis

2013 01 22

Na dar viena diena.. Žinot? Mano auklėtoja sakė kad rašyti dienoraštį tai kvaila. Man ne :)Šiandien pastebėjau, kad mano katinuko Larry akys žalios. Kaip Garry. Va kodėl jis turi vardą susijusį su Harry. Ką dar pastėbėjau? Kad esu priklausoma nuo fb. Ech.. na taip. Bet ten mano draugai, ten visios žinios apie 1D. Che che. Kodėl gyvenimas toks? Mane knisa.. draugė viena džiaugiasi nes susirado vaikiną. Aš pavydėjau, nes tai nutiko ne man.. štai kodėl mano gyvenimas sumautas. Nes suprant, kad gal niekada nepamatysiu 1D ir niekada nebūsiu Nial mergina. durna svajonė tiesa? Bet svajonė.. Ir ji yra neįmanoma. Bet ką. gyvenkim toliau. Juk reikia stengtis, dėl savo kitų svajonių. Išvis kam aš rašau šitą dienoraštį? dėl to kad esu durna. Kartis pažiūriu - kažkiek peržiūriu ir 0 komentarų. Bet patiktų rasti bent vieną komentarą ką mano apie šitą dienoraštį. Be gerai ir taip. Man patinka jį rašyti, nes čia galiu išlieti visas savo mintis.. Viską ką jaučiu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą