2013 m. sausio 21 d., pirmadienis

2013 01 21 sena istorija

Na ką. Štai ta istorija kuri nutiko praeitais metais. Su juo susipažinau spalio 17d. Trys dienos iki jo gimtadienio. Su juo išsiskyriau gruodžio 18 d. Savaitė iki kalėdų. Du mėnesiai kartu. Net du.. na. Tadas su ina buvo bff. Na taip visiems sake. JIe sake kad Tadas yra Louis pusbrolis. Na ten mes su juo ir Ina graziai bendravom. Tadas prisipazino man meilej. Taip. Pats pasake. As netikejau. Be laikui begant jis siunte man linkejimus, kurie paversdavo mano diena laiminga. Nuo tada atradau gvenimo dziaugsma. Tada po kazkiek dienu jis papuole i avarija. Pripazinsiu daug verkiau. Daug. Badavau kelias dienas. Nuo to laiko buvau kaip nesava. Bet jis nekalbejo., Neturejo jegu. Bet planavo naujus praleisti su manim. JIs buvo silpnas bet galvojo apie mane. Bet nesvarbu. taip slinko dienos. buvau mokykloje kai man Ina paskambino ir pasake kad Tadui koma. Vidury mokyklos verkiau. vaikai pazysta ar nepazysta klause kas buvo. Klasiokai susirupino kas atsitiko? o as tik verkiau. taip prabego ta diena. jis savaite buvo komoj. tada supratau kaip smarkiai ji myliu. Nors nei kart negirdejauu. nei kart nemaciau jo. tada savaite pries kaledas jis prisijunge prie grupes. jis liepe man atsiknist. as prisipazinau jam meilej. taip. as tai padariau. jis pasake: as turiu nauja gvenima, naujus draugus ir nauja mergina. aip likau ant ledo. gal menesi kentejau del to. negalejau maty jo vardo. negalejau girdeti kazko apie ji. ta diena kai jis man liepe atsiknist vos nepersipjoviau venu. bet drauges isgelbejo mane.. kai as beveik ji pamirsau pradejau aiskintis tiesa. tada Ina pasake: as nesu macius Tado. nezinau ar jis nefake. susipazinau su juo internetu. nebuvau sutikus ar macius. tai supratau kad viskas buvo melas. Ina melage ir kale. deja tai tiesa. bet visdelto - visos tos dienos kai nuo ryto iki vakaro snekejau su Tadu ir buvau laiminga. tai buvo nuosabiausias menuo mano gyvenime. tai buvo geriausia kaas nutiko per mano trumpa gyvenima

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą