2013 m. sausio 18 d., penktadienis

2013 01 18

Šiandien ir vėl ta diena, atrodo kaip eilinė, bet šiandien penktadienis. Paskutinė šos savaitės darbo diena.. Pamokos bėgo taip lėtai, už lango sninga. Palengva krenta mažos ir didelės baltos snaigės.. Jos taip lengvai krenta ir rodos nori kuo greičau pasiekti žemę. Tai lyg jų didžiausia svajonė. O aš? Visas pamokas galvoju apie 1D. Paišau juos, jų daiktus, ir viską kas susiję su jais. Žodžius kuriuos išgirdome iš jų, tas mielas širdžiai frazes.. Tos mano svajonės tapo kasdienybe. Jos visos panašios, susijusios.. VISOS APIE TUOS PAČIUS 5 VAIKINUKUS. Įdomu, ką jie dabar veikia? Gal valgo o gal durniuoja? O gal vaikšto po nuobodžius renginius? Bet gali būti kad jie tiesiog nuobodžiauja.. Kartais kyla mintis, kad gal jie pykstasi? Gal jie dabar rėkia vienas ant kito? Bet aš greitai veju šias mintis šalin, lyg vėjas pro ausis. Sėdi, klausai tų senų jų dainų, iš up all night albumo.. Moments, same mistakes, more than this... Paskiausioje dainoje, Niall solo. Kad ir kiek laiko aš tos dainos neklausiau, kiek laiko negirdėjau.. Bet išgirdus Niall solo.. Per kūną pereina šurpuliukai kurie eidavo ir tada seniau.. Ar toks mūsų directioner gyvenimas? Klausome jų dainų.. Verkiame dėl jų.. Sėdime žiūrime ir tyrinėjame kiekvieną jų pasikeitimą. JIe be mūsų - niekas. BEt mes be jų - negyventume. Kartais pagalvoji o kas būtų jei aš dabar nebūčiau directioner? Ar vis dar taip pat verkčiau į pagalvę kad gyvenimas sumautas? Ar taip klausyčiau kažkokių lievų dainų ir toliau? O gal jau seniai būčiau numirus? Tikriausiai vis dar negalėčiau pažvelgti į veidrodį, nes galvočiau kad esu baisi? Nėra ką mastyti.. Dėl šitų 5 vaikinų, penkių anglų vaikinų mano gyvenimas tapo geresnis. Pradėjau džiaugtis mažais dalykėliais. Morka tapo svarbi. Juokinga ane? Bet taip yra. Net ir nereikšmingiausias daiktas mums tapo svarbus.. Kam šaukštas gali būti kažkuo įpatingas? Ogi man. Juk jį pamačius prisimenu kad Liam nevalgo su šaukštais :D Štai kaip prabėgo ši diena. Už lango jau temsta, o aš seku naujienas sedėdama prie pc. Bet todėl aš ir esu laiminga. Todėl tebegroju pianinu, tebedainuoju.. Gal seniai jau būčiau nuėjus blogu keliu... AČIŪ jums 1D. Jūsų dėka dar viena mano diena šiam pasaulyje ištverta :) Skaityti klausantis: http://www.youtube.com/watch?v=_bEHipb2SNw

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą