2013 m. sausio 21 d., pirmadienis

2013 01 21

Seniai bebuvau pas tave.. Seniai bera6iau. Na matai. Dabar aš užsiėmus mergina kaip sako mano draugas Nadeem... Kas 5vko per tas kelias dienas? Tuoj papasakosiu Per tas kelias dienas įvyko nedaug. Vakar vaikinukai grįžo į Londoną. Japonijoje užterštas oras pasidarė. Niall turėjo nuimti kabes šiandien. Sužinojau daug naujų faktų. Ir viskas. Na dar buvau stalo teniso varžybose užvakar. Šešias valandas ten buvau. Įdomu buvo. Šiandien susirgau. Todėl nėjau į mokyklą. Sedėjau namie. Na ką. Neseniai vienai merginai vėl pakartojau savo istoriją susijusią su Tadu. Norit? Įkelsiu. Kitame puslapyje. Lauke šalta.. Aplink sniegas. Na aš ir durna. Juk žiema. Bet myliu žiemą. Nes mano gimtadienis per ją. Iki mano gimtadienio liko lygiai mėnuo ir trys dienos. Nebedaug. Nao dabar viskas. Bye dienorašti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą