2013 m. sausio 17 d., ketvirtadienis

2013 01 17 vakaras..

Ta pati diena. Tik dabar vakaras.. Už lango labai tamsu. Ko norėt. Juk žiema, be to jau 22:42h rodo mano laikrodis. Per šį šiltą vakarą namuose aš sėdėjau apie dvi valandas, kurios taip greit prabėgo, ir lydžiausi ieškodama, žiūrėdama ir saugodama 1D foto iš Japonijos. Raudoni japoniški apsiaustai, džinsai, kepurės ir jų nuostabios šypsenos. Oh kad aš tas šypsenas pamatyčiau gyvai.. Kadanors. Svajok mergaite svajok. Juk svajonės pildosi. Gal kadanors vis dėlto, 1D atvyks į Lietuvą, į šitą Narniją. Gal kadanors galėsiu pamatyti jų šypsenas, paliesti Harry garbanėles.. Pamatyti tą tatuiruotą Zayn ranką ar pasijuokti iš Louis prikolų.. Gal pamatysiu kaip tėvukas Liam auklėja savo keturius didelius vaikučius? O gal kadanors aš pamatysiu tas lyg jūrą mėlynas Niall akis.. Gal iš jo lūpų išeis tas mielas žodis "Hi princess".. Tiek dalykų norėčiau pamaatyti. Gal kadanors pavyks? Gal jie atvažiuos į šitą dievo užmirštą kraštą? Taip.. Kadanors.. Štai kaip prabėgo mano diena. Ji paskendusi svajonėse, aš paskendus mintyse. O dabar laikas užbaigti dieną sapnuose.. Kur gali jaustis laisva ir kuriuose išsipildo visos tavo svajonės.. Kuriuose tu būsi kas tik nori.. ir su kuo tik nori...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą