2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

2013 04 05

seniai čia bebuvau.. nežinau kodėl..kas naujo nuo mano paskutinio posto? nutiko daug.. 1D pradėjo turą. jau seniai. vasario 23 per mano gimtadienį. ir man jau 15. smagu tiesa? o taip :D Vakar NIall nuėmė breketus. tai nuostabu. dabar jis turi baltus lygius dantukus.. džiaugiuosi už juos. :) o kas apie mane? tuojau... na kaip žinot o gal nežinot esu žurnalistė. jau du mano straipsnius išspausdino. dar dalyvausiu konkurse ir galbūt laimėsiu. nors taip nemanau.. neturiu šansų.. kas dar? dabar dažnai svajoju. svajoju lyg istoriją.. tik su jos pagalba užmiegu.. kad kas nors pamatytų mano ilgesį akyse.. ilgesį kažko. man kažko trūksta tik nežinau ko. Vis dar noriu nusižudyt. noriu mirt ir palikti šį pasaulį.. bet dabar ištveriu tai su vieno vaikino pagalba .YRa toks Deivis. jis labai mielas ir fainas. visada išklauso ir pataria. jis visada sugeba prajuokinti. aš nebežinau ko noriu.. visai. su manimi darosi blogai. aš pati savvęs nesuprantu, pati nerandu noro gyventi.. dabr turėtų būti pavasaris, bet yra žiema. sniego daug. visada sninga. aš myliu žiemą, aš myliu sniegą, aš myliu snaigę iš aukšštai.. aš myliu viską kas tik balta, aš myliu šaltį.. blogai kai savęs nesupranti. bet tai juk netrukdo gyventi?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą